الاثنين، جمادى الأولى ١١، ١٤٢٨

كل سنة و انا طيبة ..

ممم .. عدت سنة .. ياترى قدرت أعمل حاجة ؟؟ ولا راحت مني كده ؟؟
..
و لأني مش شايفة رصيدي من الدنيا كفاية عليا أحسه من الناس و أحسه من العيون ..
نفسي في ايه ؟؟
نفسي أكون لربنا أقرب .. و أحس كل يوم إني أقرب فأقرب لرضاه عني ..
مم نفسي أمي بتبقى بصحة و عافية و تفضل تدعيلي لأني اانا ماشية في الدنيا بدعائها..
و أحمد أخويا .. نفسي أوصله لبر الآمان أرعاه وأساهم في إنه يكون بداية صالحة في مجتمع غريب ..
و نفسي أشوف أختي لأنها وحشتني جداً جداً جداً ..
نفسي أسيب بصمة خير و أثر في كل إنسان عرفني .. علشان لما أروح يبقى عندي رصيد بالذكرى الطيبة ..
نفسي أكون من أكثر مدربين التنمية البشرية شهرة في الشرق الأوسط بالأثر مش بحاجة بتانية ..
نفسي أنجح في شغلي .. و أثبت لنفسي زي ما أثبت للكل - إن إللي عايز أوي هيعمل أوي - و انا عايزة أوي ..
أما الجواز .. فا أنا مؤمنة بعدل رب العالمين في توزيعه ..
و راضية و من كل قلبي بقدري و نصيبي من الدنيا أياً كان ..
الحمد لله على نعمة الصحة ..
و الحمد لله على نعمة راحة البال ..
و الحمد لله على نعمة العطاء ..

15 Comments:

Blogger Reemo said...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
وعقبال مليون سنه ان شاء الله
وان شاء الله تحققى كل اللى نفسك فيه
وتبقى أحسن وأحسن على طول ان شاء الله
كل سنه ونتى طيبه
العمر كله ليكى يا رب
قبلاتى
(^_^)

١٠:١٣ م  
Blogger WhiSpeR said...

كل سنة وانتي طيبة
عجبتني أمانيكي كلها
وإن شاء الله ربنا يحققلك كل اللي بتتمنيه
ويجمع بينك وبين أحبائك
ويقربك من حبه ورضاه أكتر
:)

٣:٠٤ ص  
Blogger زحل الفلكي said...

كل سنه وانتي طيبة يا روزاليا
وعقبال 100 سنه
ولو بصيتي كده على الفتره اللي فاتت
اعتقد
لا انا متأكد
انك حققتي جزء كبير من احلامك
وده خلاكي تحلمي اكثر واكثر
وهو ده الطموح
اللي لازم ميكونش ليه حدود

كل سنه وانتي طيبة

٣:٠٨ ص  
Blogger أحمد said...

كل سنة وانتى طيبة يا ملكة الأحساس
:)

٦:٣٣ ص  
Blogger mahmoud said...

من حلم يتحقق لحلم أكبر انشالله
و من نجاح لنجاح اكبر
كل سنة و انتى طيبة يا نهنوه

٧:٠٠ ص  
Blogger تــسنيـم said...

ده تاني عيد ميلاد يعدي عليكي وأنا أعرفك.. بس صدقيني حاسة أني كنت أعرفك من قبل كده


كل سنة وانتي نفسك واللي مش عاجبه يتفلق ( عين بتغمز)


محبتي وقبلاتي

٨:٠١ ص  
Blogger •«ρяoιd»•™ said...

كل سنه و انتي طيبه

و يا رب تحققي كل امنياتك و احلامك و طموحاتك

تحياتي

١١:٣٥ ص  
Blogger Amr Ahmed said...

كل سنة وانتي طيبة

وياااااارب
السنة الجاية تكوني محققة
كل احلامك

بس والله اكتر حاجة عجبتني
انك محتفلة بنفسك

عجبتني اوي

ربنا يوفقك

٢:٤٥ م  
Blogger فوكيره said...

والحمد لله انك في وسطنا
والحمد لله انى عرفتك

انا فاكره اول لقاء بينا وفاكره انطباعى عنك وفاكره كلامك ليا
اتكلمنا يومها عن التنميه البشريه واختبارات تحليل الشخصيه

يااااااه يا نهى

حاسه ان بينا حجات كتير اختصرت ودااابت اندماج جميل بحسه واحنا سواا

وبتمنى اكون ليكى زي ما انتى ليا وتعنى لي
ورغم انى دايما بحس انى مقصره في حقك
وانى مش بديلك التأثير النفسي الى انتى بتديهولى
لكن انا عارفه انك بيضاء من جوه ومسمحانى

شكرا على كل حاجه يا نهى
والحمد لله انى شوفك وعرفتك بجد

٣:٥٢ م  
Blogger محمد عبد الغفار said...

كل عام وانت لله اقرب

١:٠٣ ص  
Anonymous غير معرف said...

كل سنة و انتى دايما اختنا و وسطنا
باشراقتك و هلتك علينا اللى دايما بالخير
رأيى انك اثرتى فينا كلنا و فى ناس كتير و شايفك على اول الطريق لنجاح كبير
و هتقولى جودة قال
ربنا معاكى يا روزا و يكرمك دايما و يحببك فيك المحيطين اكتر و اكتر
عيد ميلاد سعيد
يالا حالا بالا بالا حيوا اطيب قلب
هىىىىىىى
جودة :)

٥:٥٤ ص  
Blogger Alaa said...

اول زيارة للمدونة
رائعة ماشاء الله
كلمات معبرة
اسلوب راقي
ربنا يباركلك و يثبتك

٧:٣٥ ص  
Blogger Bassma said...

كل سنة وانتي حلوة يا نهي

٢:٣٢ م  
Blogger rosealia29 said...

REEMOO : و إنتي طيبة يا قمر .. ألف شكر لذوقك ..


WhiSpeR : ألف شكر ..


زحل الفلكي : من أجمل الحاجات إللي بجد سعيدة بإني عملتها إني عرفتك يا نوفا .. لأنك بجد من الشخصيات إللي أثرت في حياتي .. ربنا يكرمك .. و إنت طيب يابشمهندس ..


مبرمج حر : وإنت طيب يا أحمد . ألف شكر ليك ..



MOODY : لو بطلنا نحلم نتخنق .. و إنت طيب يا مودي .. ألف شكر ...




تسـنيم : من العلامات المميزة في حياتي إني عرفتك يا توتة .. و بجد انا سعيدة جداً بالمعرفة دي ... ربنا يديم علينا المحبة .. و إنتي طيبة يا قمر ..



•«ρяoιd»•™ : و إنت طيب ألف شكر ..


Amr Ahmed :سعيدة بتواصلك .. و إنت طيب .. و ألف شكر لذوقك ..


18goosebumps : صديقتي الجميلة .. ربنا يخليكي ليااا .. و فعلاً زي ما قولتي .. حاجات كتير عرفتي بذكائك تصهريها بينا .. تجاوزتي بيها كل المراحل .. إنتي بجد متميزة بمعنى الكلمة .. ربنا يخليكي لياااا ..

و ألف شكر على ذوقك ..



Mohamed A. Ghaffar : ألف شكر لحضرتك ..


مجهول جودة : و إنت كمان يا جودة من العلامات المهمة في حياتي .. و على قدر ما أنا أثرت إنتوا كمان أثرتوا في شخصيتي .. و كان أحلى تأثير .. و ربنا يديم المحبة ..


علاء : سعيدة بزيارتك الأولى في مناسبة خاصة .. و ألف شكر لرأيك ..



Bassma : و إنتي جميلة يا قمر .. ألف شكر ..

٢:٤٨ ص  
Blogger كراكيب نـهـى مـحمود said...

كل سنة وانت طيبة وجميله وموجودهخ معانا زي ما انتي اسفه للتاخير بجد
كل سنة وانتي طيبة

٢:٤٨ ص  

إرسال تعليق

<< Home