الأربعاء، ذو الحجة ٠٩، ١٤٢٨

ممكن أقولك حاجة ...

أنا عمري ما كان ناقصني حاجة ..

ولا كنت حاسس إن في الدنيا دي حاجة ..

ممكن تعملي حاجة ..

أو تسعدني بحاجة ..

ماهو أصل الدنيا دي حاجة ..

عندي .. ماليش فيها حاجة ..

لكن الناس المحتاجة ..

ناقصهم منها ..

ألف حاجة و حاجة ..

ومن يوم ما شوفتك ..

أقابلتك أنا و عاشرتك ..

عرفت إني مكنتش حاجة ..

و إن أهم حاجة لازم تكون معايا ..

انا مكنتش حاسسها حاجة ..

و دي لوحدها حاجة ..

لكن دلوقتي ..

وجودك في حياتي بقى حاجة ..

عينيكي وصوتك و قلبك ليا بقوا حاجة ..

حبك وخوفك عليا .. أكبر حاجة ..

هو الواحد من غير حاجة
تقوله إنه في الدنيا دي حاجة ..

يبقى حاجة ؟؟

10 Comments:

Blogger شريف طلال said...

كلام جميل اخر حاجه
ههههههههههههههه
معبر و من صميم قلبك
شكراً ليكى
تحياتى

٧:١٣ ص  
Blogger Carol said...

فاضل حاجة
انك لقيتي حاجة غالية
مش زي أي حاجة
:)
بوست لذيذ جدا

١١:٣٣ ص  
Blogger شقاوة شعب said...

شعرك جميل يا روزاليا
ويعبر عن انسانة رومانسية وحساسة ومهوبة
نمى موهبتك بانك تكتبى عن كل "حاجة"
احداث
مشاعر
افكار
نقد لمظاهر سلبية حوالكى وصيغيها فى شكل ابيات شعرية

وربنا يوفقك يا قمر
وهتشرف جدا لو زرتى مدونتى

تحياتى
شيماء

٢:٤٥ ص  
Blogger مطرح ما ترسى....دقلها said...

كلام رااااااااااائع جدا جدا..
بجد ممتع مع انه مختصر ومفيد..

تحياتى

٣:٣٣ م  
Blogger YHYيــوســف الـمصـرى said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
............................
ممكن انا بقى اقول حاجة .. كل سنة وانتى طيبة وعام جديد سعيد عليكى :)
أنا كنت هبقى اول تعليق اول ما نزل البوست ده بس صراحة معرفتش اعلق عليه .. كل الى اقدر اقوله انه بجد جميل وفيه حاجة :)
تحياتى

اها صحيح شفتى خطى حلو هنا ازاى هههههههههههههههههه:)

١٠:٣٥ م  
Blogger فوكيره said...

نون ..

عجبني اوي توظيف

كـل حاجه

من الـحاجه

بجد عجبني اوى ان الكلمع مغزوله في المعنى العام

يــــاه بجد وحشتنى الكتابه هنا

فـاكره ..؟

٩:١٥ ص  
Blogger أخف دم said...

ازيك يا روزاليا
كل سنة وانتى طيبة ويارب السنة الجاية تعيشى مع أحلى حاجة وتنسى من حياتك الوِحِش من كل حاجة .. وتبدأى حياتك من جديد بحاجة عشان تحسى ان هدفك من الحياة حاجة وتحققى كل حاجة..
أقول لك حاجة؟؟
ربنا يديلك كل حاجة

٢:٥٦ م  
Blogger orkida said...

احلى حاجة انى حسيت انى يمكن اكون قلت نفس الكلام في يوم ما بس بعد فترة لقيت نفسي مالقتش حاجة
يارب تلقي انتى كل حاجة
البوست حلو اوى

٩:٤٦ ص  
Blogger حمامة said...

حلوة اوى
ترتيب الكلمات جميل جداً

تقبلى مرورى :)

١٢:٠٢ م  
Blogger Muslima said...

رائع جدا
كلمات مرتبة ومنسجمة مع بعضها بشكل رومانسى رقيق


مع تحياتى

٣:٤٤ م  

إرسال تعليق

<< Home